İlk Davam: Kuyu Prensesi

Merhabalar. Yeni bir gün ve yeni bir başlangıç ne dersiniz? Aslında çok yorgunum. Lakin yazmak benim için vazgeçilmez olduğundan dolayı kendimi bilgisayarın başından alı koyamadım. Ruhumun dinlendiğini düşünüyorum. Sizler nasılsınız? Umarım iyisinizdir. Yaz mevsimi yaklaştıkça, kışın vücudumuza verdiği uyuşukluğun gittiğini hissedeceğiz. En azından ben yavaş da olsa hissetmeye başladım.

Kuşların cıvıldaması,akşamdan yağan yağmurun çatılarda oluşturduğu birikintilerin usulca yer çekiminin etkisiyle yere düşmesinin çıkardığı ses. Her şey bir ahenkle hareket ederken kendimizi bu düzenden mahrum bırakmamalıyız. Şimdi size bu ahenkte ki yerimden bahsetmek istiyorum. Geçen ki yazımda da anlatmıştım ben wattpad'da kitaplarını yayınlayan 20 yaşında biriyim. Bazen sinirlerimi bozuyor bu durum neyse... (Sonra anlatacağım bunu.)

Asıl konumuza gelecek olursak. Yayının başlığından da anlayacağınız gibi kitabımı tanıtmak istiyorum size. İlk Davam: Kuyu Prensesi, gizem gerilim kategorisinde yazmakta olduğum bu eser aynı zamanda içerisinde romantizmi de barındırmaktadır. Yazarken o kadar heyecanlanıyorum ki sizlere bunu nasıl anlatabilirim inanın kestiremiyorum ayrı bir yayında olabilir aslında. Asıl konumuza dönelim!

Babası bilim adamı olan bir genç kız ve babasının bulduğu bir buluş neticesinde hayatlarının tamamen değişmesini konu alıyor. Gizi derin devlet adı altında dünyanın en güçlü organizasyonu ve mafyalar... İstihbarat biriminin onları bir hayalet gibi gözetlemesi... Ve Onca şeyden habersiz azimle kıza yardım etmek isteyen bir dedektif.

Genç kızı yurt dışından geldiği gün gecenin karanlığında ağlarken gördüğü için ilk davasını bu konuya adıyor. İşler daha da sarpa sarıyor ve arkadaşlarından yardım istemeye karar veriyor. Amerika'dan arkadaşları geliyor ve olayların derinine inerken genç dedektif kendisini büyük bir savaşın içinde buluyor.

Kitabı okumak isterseniz = https://www.wattpad.com/366562181-ilk-davam-kuyu-prensesi-haz%C4%B1r-m%C4%B1s%C4%B1n%C4%B1z 

Yorumlarnızı bekliyorum. Başka bir yayında görüşmek üzere!!! Kendinize iyi bakın...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

PES ETME! SAVAŞ

İlk Yayın